środa, 30 września 2009

modelka ;-)




aha,mialam wkleic 20 wrzesnia a wklejam dzis - mam nadzieje, ze nikt sie nie pogniewal, ale pomyslalam, ze wpierw zapytam rodzicow czy to jest ok, no bo mimo wszystko rozsylam czyjs wizerunek :-)
z Emma sprawa sie ma nastepujaco,iz ona jest w gruncie rzeczy dosc swobodna i rozesmiana, ale i tak musialam sie rok nachodzic aby przestala sie mnie wstydzic i nie zwracac uwagi na aparat podczas zabawy, a nawet troche pozowac i przekomarzac z obiektywem.Mam sporo wiecej takich wlasnie fotek ale wymagaja troszke obrobki,bo jednak male dziewczynki sa niewygodnie ruchliwe.

musze powiedziec ze zdjecia moglyby byc ciut bardziej zywe w kolory ale niestety tom razom mialam obiektyw Sigmy i rzecz jasna on sprawuje sie cudownie, jednak nie rysuje tak ladnie jak robi to Nikkor z moim Nikonem.jak w koncu przestane wydawac na ciuchy buty i torebki jakies bajonskie sumy to kupie sobie nareszcie inny korpus przede wszystkim, bo ten juz chyba przerobilam i juz chcialabym wiecej od aparatu.

za dwa tygodnie jedziemy na weekend do Pragi i tam troche poszaleje na pewno z szerokokatna Sigma (ktora winietuje ciut ciut) oraz zamiast JPEG'a uzyje RAW'u i sie zobaczy.

chcialam Wam powiedziec ze zaczelam troche trenowac i sie przyuczac do Dj'a radiowego....:-)na chwile obecna mozna mnie sluchac czasem na polskim radiu w Szwecji - zainteresowal sie mna facet (DJ) ktory gra m.in. na Ministry Of Sound i chcialby mnie profesjonalnie podszlifowac. Normalnie kul po prostu.Jazda na maksa - nigdy bym nie pomyslala,ale on twierdzi ze jest duza szansa ze mam talent radiowy. nie moglam opanowac nerwowego chichotu, gdy z nim rozmawialam - jak idiotka jakas. No nic,zobaczymy co z tego bedzie - Dj Kroovka ;-)

ide troche potrenowac,bo kupilismy niedawno tzw.cross trainer - stoi w pralni na dole - wlaczam sobie Grey's Anatomy na laptopie i zasuwam caly odcinek (55 minut). Bardzo fajny trening.

spadam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz